Mooi succes: Wet ‘oneerlijke handelspraktijken’ naar de Kamer
Op 19 november heeft minister Schouten de Wet ‘Oneerlijke Handelspraktijken in de agro-voedselketen’ ter goedkeuring naar de Tweede Kamer gestuurd. Daarmee komt een lang lobbytraject van de NAV tot een goed einde! In 2014 heeft toenmalig minister Kamp van Economische Zaken een proef gehouden met een meldpunt oneerlijke handelspraktijken. Een stuurgroep bestaande uit iemand van LTO, … Lees verder